[M]inecraft
21st April 2014, 10:52
ผมมีปัญหาหนึ่งที่ซื้อเกมจาก steam แล้วต้องเล่นผ่าน Uplay แต่ Uplay ให้ใส่ Cd key ผมก็ใส่ Cd key ที่ Steam ให้มาแล้ว
มันก็บอกว่าใช้ไม่ได้มีคนใช้ไปแล้ว
ผมก็ไปติดต่อ Uplay Support เค้าก็ตอบกลับมาว่า ช่วยอะไรไม่ได้ Cd key ที่คุณใช้มีคนใช้ไป 2 เดือนที่แล้วให้ไปติดต่อที่ Steam support ผมก็ไปติดต่อ Steam Support
มันก็ตอบกลับมาว่า
I was told by Ubisoft Support to have you contact them again so that your issue may be resolved. (ผมเคยติดต่อไปก่อนหน้านั้นแล้ว)
ผมก็ทำตามนั้น แล้ว Uplay support ก็ตอบกลับมาว่า
As the key was already in use when you purchased the game you need to contact steam and request for a refund of the game.
The game is showing to be activated on 06/01/2014 on the Ianmc57 account and you did not purchase the game until 12/03/2014
We are unable to send you a new code, to resolve this issue you will need to contact steam support and request for either an exchange or refund of the game as you have been sold an incomplete product.
ผมชักงง steam บอกให้ติดต่อ ubisoft ubisoft บอกให้ติดต่อ steam LOL
มันก็บอกว่าใช้ไม่ได้มีคนใช้ไปแล้ว
ผมก็ไปติดต่อ Uplay Support เค้าก็ตอบกลับมาว่า ช่วยอะไรไม่ได้ Cd key ที่คุณใช้มีคนใช้ไป 2 เดือนที่แล้วให้ไปติดต่อที่ Steam support ผมก็ไปติดต่อ Steam Support
มันก็ตอบกลับมาว่า
I was told by Ubisoft Support to have you contact them again so that your issue may be resolved. (ผมเคยติดต่อไปก่อนหน้านั้นแล้ว)
ผมก็ทำตามนั้น แล้ว Uplay support ก็ตอบกลับมาว่า
As the key was already in use when you purchased the game you need to contact steam and request for a refund of the game.
The game is showing to be activated on 06/01/2014 on the Ianmc57 account and you did not purchase the game until 12/03/2014
We are unable to send you a new code, to resolve this issue you will need to contact steam support and request for either an exchange or refund of the game as you have been sold an incomplete product.
ผมชักงง steam บอกให้ติดต่อ ubisoft ubisoft บอกให้ติดต่อ steam LOL