ยินดีต้อนรับเข้าสู่ jokergameth.com
jokergame
jokergame shop webboard Article Social


Colocation, VPS


joker123


เว็บไซต์เราจะอยู่ไม่ได้หากขาดเขาเหล่านี้ รวมช่วยกันสนับสนุนสปอนเซอร์ของพวกเรา

colocation,โคโลเคชั่น,ฝากเซิร์ฟเวอร์ Sticker Line ออกใหม่ โหลดเกม pc slotxo Gameserver-Thai.com Bitcoin Joker Game Official Fanpage
ให้เช่า Colocation
สติ๊กเกอร์ไลน์
รวมเซิฟเวอร์ Ragnarok
Bitcoin
เฟสบุ๊คเพจ

หน้าที่ 8 จากทั้งหมด 10 หน้า หน้าแรกหน้าแรก ... 678910 หน้าสุดท้ายหน้าสุดท้าย
กำลังแสดงผล 176 ถึง 200 จากทั้งหมด 248
  1. #176
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    1,158
    กล่าวขอบคุณ
    888
    ได้รับคำขอบคุณ: 10,222
    อัพเดทเพิ่ม STARBOUND Update 9.4 (Hotfix 4) [เวอร์ชั่น; February 21, 2014]

    โค้ด:
    STARBOUND Update History:
    =============================================================
    
    UPDATE 9.4 (Hotfix 4):
    - This hotfix addresses the issues with deleting containers in world.  It also introduces an auto-backup on upconverting files from old versions, as well as a unix log style rotating backup.
    - If your containers have been deleted from your world, the only thing we can recommend is restore from backup.  The data is gone and we cannot retrieve it. :(
    - If your ship’s locker or ship’s fuel hatch are missing, you will need to delete your .shipworld file. We addressed an entire class of incomplete/interrupted connection bugs by being more strict about data reads.
    - We fixed the drop item chain dropping stuff bug.  Fixed home planet functionality.  Fixed confusion around error messages during dungeon generation.  Fixed crash issues related to shipworlds being reset. And fixed some issues where some Variants compared incorrectly leading to some unexpected behavior.
    - Finally, for you modders, there is a new vlist() lua function to complement the vmap(), also because of ambiguity with moving data to and from C++ we recommend using the vlist and vmap types for consistency, but if you pass in a regular table we almost always do “the right thing.”

  2. #177
    ชอบดูไม่ชอบโพสต์
    วันที่สมัคร
    May 2012
    กระทู้
    43
    กล่าวขอบคุณ
    2
    ได้รับคำขอบคุณ: 0
    แก้ภาษาไทยได้ไหมคับ ทำไง รบกวนหน่อย

  3. #178
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    1,158
    กล่าวขอบคุณ
    888
    ได้รับคำขอบคุณ: 10,222
    อัพเดทเพิ่ม STARBOUND Update 9.5 (Hotfix 5) [เวอร์ชั่น; February 22, 2014]

    โค้ด:
    STARBOUND Update History:
    =============================================================
    
    UPDATE 9.5 (Hotfix 5):
    - Another small update to Enraged Koala, fixes the alpha sector not being unlocked and some other small-ish bugfixes.
    - Adds a new Heck biome, which for technical reasons will change the universe generation process, so if you have a world and you want to keep your world accessible, make sure to go visit it before grabbing the latest patch so it’s stored in the new celestial database.  Similarly, to find the new heck biome you may have to travel to a world on the map you haven’t seen before.
    - Some other items and things were added, but not sure if they’re accessible yet.

    อ้างถึง กระทู้ต้นฉบับโดยคุณ ironman_x อ่านกระทู้
    แก้ภาษาไทยได้ไหมคับ ทำไง รบกวนหน่อย
    ถ้าเป็นสระลอยแก้ไม่ได้ครับ เพราะตัวโปรแกรมน่าจะไม่รองรับภาษาไทยได้เต็ม 100% (ตัวแพทใหม่ๆ กว่านี้อาจจะรองรับได้ดีกว่านี้ครับ...แต่ตอนนี้ยัง)

  4. #179
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Nov 2011
    กระทู้
    113
    กล่าวขอบคุณ
    44
    ได้รับคำขอบคุณ: 85
    ตอนลงเกมต้องลงไว้ในสตรีมหรอครับ ถึงจะลงMODได้ไม่เห็นบอกวิธีลงไว้เลยอะ

  5. #180
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    1,158
    กล่าวขอบคุณ
    888
    ได้รับคำขอบคุณ: 10,222
    ไม่ต้องลงสตรีมก็ลง MOD ให้ตัวเกมได้ครับ วิธีลง MOD ให้เกม Starbound โดยทั่วไป

    ให้ปิดเกม แล้วให้ลง MOD ที่ต้องการไปไว้ในโฟลเดอร์ mods ที่อยู่ในโฟลเดอร์ที่ติดตั้งและเก็บตัวเกมเอาไว้ จากนั้นก็เปิดเกมใหม่ แค่นี้ก็ใช้งาน MOD ที่ต้องการได้แล้วครับ

  6. #181
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    1,158
    กล่าวขอบคุณ
    888
    ได้รับคำขอบคุณ: 10,222
    อัพเดทเพิ่ม STARBOUND Update 9.6.1 (Hotfix 6.1) [เวอร์ชั่น; 19/มี.ค./2014]

    โค้ด:
    STARBOUND Update History:
    =============================================================
    
    UPDATE 9.6.1 (Hotfix 6.1):
    Hey guys! We’ve been working a lot on progression this week, but that stuff’s not quite ready to be pushed yet. We have pushed a small update to unstable, though! No updates to the stable branch, as we’ve still got a bug or two to fix first. We’ll be making one more upload tonight, and then hopefully pushing an update to stable on Monday.Remember to report any new bugs (relevant to this update) in the comments below!
    ADD;
    - More edge case lua <-> C++ work
    - Made songbook UI more compact
    - 2 new weathers! (ground mist and wind storm)
    - Several more Agaran encounters and objects
    FIXES;
    - Temporarily disable image.cache (was accidentally re-enabled) pending incorporation into pak files
    - Fix Lua <-> C++ conversion with maps consisting of integers
    - net_socket_test, since it no longer waits on a specific packet type, had a race condition bug (fixed)
    CONTENT;
    - Weather conditions (embers, space junk, minor edits to windstorm)
    - Greenhouse random encounter, with lovely little flower beds :D (not craftable yet, but you can go steal them from a greenhouse!)

  7. #182
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    95
    กล่าวขอบคุณ
    5
    ได้รับคำขอบคุณ: 50
    คุณ Zenion ขอตัวอัพเดทแยกหน่อยครับ รบกวนความลำบาก คุณล่ะ ผมไม่ค่อยชอบตัวแพ็ครวมมาให้ครับ

  8. #183
    สมาชิกเต็มตัว
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    15
    กล่าวขอบคุณ
    1
    ได้รับคำขอบคุณ: 4
    มาขอสูบและติดตามต่อไปครับ ชอบแบบแพคเกตรวมมากๆๆๆๆๆๆๆ

  9. สมาชิกที่กล่าวขอบคุณ:


  10. #184
    ชอบดูไม่ชอบโพสต์
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    73
    กล่าวขอบคุณ
    45
    ได้รับคำขอบคุณ: 47
    ทำไมตัวเกมล่าสุดไม่อัพของ One2up ด้วยล่ะครับ - -

  11. #185

  12. #186
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    1,158
    กล่าวขอบคุณ
    888
    ได้รับคำขอบคุณ: 10,222
    อ้างถึง กระทู้ต้นฉบับโดยคุณ lrusbich อ่านกระทู้
    คุณ Zenion ขอตัวอัพเดทแยกหน่อยครับ รบกวนความลำบาก คุณล่ะ ผมไม่ค่อยชอบตัวแพ็ครวมมาให้ครับ
    ในปัจจุบันทางทีม ALI213 ไม่ได้แจกตัวอัพเดทแยกแล้วครับ ผมเลยไม่ได้อัพโหลดเพิ่มให้ครับ ต้องขออภัย

    อ้างถึง กระทู้ต้นฉบับโดยคุณ battle4 อ่านกระทู้
    ทำไมตัวเกมล่าสุดไม่อัพของ One2up ด้วยล่ะครับ - -
    ช่วงนี้เว็บ One2up มีปัญหาเรื่องไฟล์อยู่ จึงขอเลี่ยงการอัพโหลดไฟล์ขึ้น One2up ในช่วงนี้ครับ

  13. #187
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    1,158
    กล่าวขอบคุณ
    888
    ได้รับคำขอบคุณ: 10,222
    อัพเดทเพิ่ม STARBOUND Update 9.8 (Hotfix 8) [เวอร์ชั่นอัพเดท; 25/เม.ย./2014]
    โค้ด:
    STARBOUND Update History:
    =============================================================
    
    UPDATE 9.8 (Hotfix 8):
    Here’s what’s new;
    - Updated OSX build scripts to allow it to work with OSX 10.7+ – Please let us know if this is working for you!
    - Fixed issue where Grappling hook sometimes causes a crash
    - Added new function to lua API to get item descriptor (not just name) from an entity’s hand “entityHandItemDescriptor”
    - Fix visual smelting bug
    - Made preview images flippable for asymmetric tiered doors
    - Fixed issue with build tests
    OmnipotentEntity posted about the update on our subreddit earlier today as a head’s up, but I was running around at appointments and wasn’t here to do the changelog until now. Sorry for the late post! There’s a lot more work going on in separate branches that isn’t quite ready for primetime, but this patch is important in that it should allow people with older versions of OSX to be able to play– OSX 10.7.5 compatibility is one of our most common support questions! Additionally, this branch is probably going to be the new “stable” soon.

  14. #188
    PooPPiEASS2
    วันที่สมัคร
    Sep 2012
    กระทู้
    560
    กล่าวขอบคุณ
    713
    ได้รับคำขอบคุณ: 479
    ขอบคุณครับ

  15. #189
    สมาชิกเต็มตัว
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    15
    กล่าวขอบคุณ
    1
    ได้รับคำขอบคุณ: 4
    เล่นใหม่อีกแว้ว T-T

  16. #190
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Aug 2011
    กระทู้
    126
    กล่าวขอบคุณ
    97
    ได้รับคำขอบคุณ: 44
    ดันๆ น่าจะมีอัพเดทใหม่

  17. #191
    สมาชิกเต็มตัว
    วันที่สมัคร
    Apr 2014
    กระทู้
    9
    กล่าวขอบคุณ
    0
    ได้รับคำขอบคุณ: 0
    ยังจะมีอัพเดทไมหครับ เห็นว่า เวอร์ชั่นใหม่กำลังจะมาอ่ะ

  18. #192
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Aug 2014
    กระทู้
    341
    กล่าวขอบคุณ
    20
    ได้รับคำขอบคุณ: 25
    ไม่อัพเดทเพิ่มแล้วหรอคับ หายไปนานเลย

  19. #193
    สมาชิกเต็มตัว
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    15
    กล่าวขอบคุณ
    1
    ได้รับคำขอบคุณ: 4
    NEW Ver. มาเมื่อไรอย่าลืมอัปให้ด้วยนะครับ

  20. สมาชิกที่กล่าวขอบคุณ:


  21. #194
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    1,158
    กล่าวขอบคุณ
    888
    ได้รับคำขอบคุณ: 10,222
    แพท Winter Update เพิ่งออกมาวันนี้ครับ (หลังจากห่างหายการอัพเดทแพทตัวเต็มไปครึ่่งปี )

    เดี๋ยวตอนดึกๆ จะลงอัพเดทให้ครับ

    Edit: สำหรับท่านที่อยากได้ของแท้เป็นของตัวเอง ตอนนี้บนสตีมลด 25% รีบหน่อยเพราะหมดโปร 31 ม.ค. นี้ครับ
    แก้ไขครั้งสุดท้ายโดย Zenion : 29th January 2015 เมื่อ 21:57

  22. สมาชิกที่กล่าวขอบคุณ:


  23. #195
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    95
    กล่าวขอบคุณ
    5
    ได้รับคำขอบคุณ: 50
    คิดถึงท่าน เหลือ เกิน ท่าน Zenion หายไปไหนมาเนี่ย รอค่อยเกมอัพเดทจากท่านหลายเกมเลย จนซื้อแท้ในลดราคาไปพอสมควร ดีใจจิงๆที่ท่านกลับมา
    Intel Core I5 4440 ASUS H87M-E Kington DDR3 12 GB AMD MSI R9 390 Gaming 8 GB

  24. สมาชิกที่กล่าวขอบคุณ:


  25. #196
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    1,158
    กล่าวขอบคุณ
    888
    ได้รับคำขอบคุณ: 10,222
    ดีใจจริงๆ ครับที่ยังมีคนจำผมได้อยู่ เพราะผมก็แค่คนแจกเกมตัวเล็กๆ คนหนึ่งในบอร์ดแห่งนี้ แถมไม่ได้เข้ามาแจกเกมนานมาก คิดว่าถ้่ามาแจกอีกทีคงลืมผมไปหมดแล้ว 555

    ช่วงที่หายไปผมไปดูงานที่ต่างประเทศมาครับ ช่วงที่หายจริงๆ ก็ยังอยากแจกอยู่ แต่อยู่ ตปท. เข้าเว็บ JKG ยากเกินก็เลยเว้นไว้ก่อน และเป็นการเปิดโอกาสให้ Uploader รุ่นใหม่ๆ ด้วย (เขียนให้ดูหล่อไว้ก่อน 555)

    ที่จริงกลับมาได้เดือนกว่าแล้วครับ แต่ไม่รู้ว่าจะเริ่มตรงไหนดี แถมเริ่มขี้เกียจ ตอนนี้ก็เลยว่าจะแจกเฉพาะเกมที่ชอบเท่านั้น ซึ่ง STARBOUND ก็เป็นหนึ่งในนั้นครับ

  26. สมาชิกที่กล่าวขอบคุณ:


  27. #197
    ชอบดูไม่ชอบโพสต์
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    60
    กล่าวขอบคุณ
    525
    ได้รับคำขอบคุณ: 21
    อ้างถึง กระทู้ต้นฉบับโดยคุณ Zenion อ่านกระทู้
    ดีใจจริงๆ ครับที่ยังมีคนจำผมได้อยู่ เพราะผมก็แค่คนแจกเกมตัวเล็กๆ คนหนึ่งในบอร์ดแห่งนี้ แถมไม่ได้เข้ามาแจกเกมนานมาก คิดว่าถ้่ามาแจกอีกทีคงลืมผมไปหมดแล้ว 555

    ช่วงที่หายไปผมไปดูงานที่ต่างประเทศมาครับ ช่วงที่หายจริงๆ ก็ยังอยากแจกอยู่ แต่อยู่ ตปท. เข้าเว็บ JKG ยากเกินก็เลยเว้นไว้ก่อน และเป็นการเปิดโอกาสให้ Uploader รุ่นใหม่ๆ ด้วย (เขียนให้ดูหล่อไว้ก่อน 555)

    ที่จริงกลับมาได้เดือนกว่าแล้วครับ แต่ไม่รู้ว่าจะเริ่มตรงไหนดี แถมเริ่มขี้เกียจ ตอนนี้ก็เลยว่าจะแจกเฉพาะเกมที่ชอบเท่านั้น ซึ่ง STARBOUND ก็เป็นหนึ่งในนั้นครับ
    คิดถึงทั้งเกมส์ทั้งโปรแกรมที่คุณเป็นคนโพสครับ ผมนี่แฟนคลับคุณเลยครับ ยังเก็บไว้ทุกโปรแกรม

  28. สมาชิกที่กล่าวขอบคุณ:


  29. #198
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    95
    กล่าวขอบคุณ
    5
    ได้รับคำขอบคุณ: 50
    part2 Googledrive
    part1 Googledrive
    starbound from steam 29 jan 2015
    Intel Core I5 4440 ASUS H87M-E Kington DDR3 12 GB AMD MSI R9 390 Gaming 8 GB

  30. สมาชิกที่กล่าวขอบคุณ:


  31. #199
    ชอบโพสต์เป็นชีวิตจิตใจ
    วันที่สมัคร
    Jul 2011
    กระทู้
    1,158
    กล่าวขอบคุณ
    888
    ได้รับคำขอบคุณ: 10,222
    อัพเดทเพิ่ม STARBOUND BETA (Steam Early Access) [แพท winter update!] [เวอร์ชั่นอัพเดท; 29/ม.ค./2015]



    โค้ด:
    STARBOUND Update History:
    =============================================================
    
    Huge winter update!:
    ***Universe and Worlds***
    - Sectors have been removed, so all stars are part of the same map
    - Star and planet types correspond to difficulty levels, giving players access to progressively more extreme environments as they advance through the game
    - Added oceanic world types including tropical and arctic oceans, toxic and magma planets
    - Added rare Barren and Asteroid worlds with no monsters for large scale building
    - New biomes
    - New surface and underground mini biomes
    - Many changes to surface and underground terrain generation
    - Improvements to background parallaxes and sky coloration
    ***Ships and Navigation***
    - Player ships now include an AI avatar specific to each race that gives access to the player’s techs, missions, 3D printer, and a variety of ship-related commands
    - Each race’s ship has its own unique set of upgrades, giving players much more room to expand as they progress
    - Fuel costs for travel have been reworked. Moving between planets within a system is now free, while jumps to other systems require fuel in proportion to the distance traveled.
    - Coal no longer powers spaceships! Instead, they can use either radioactive ores or the new Liquid Erchius Fuel that now appears in Moon biomes
    - Many improvements to the Cockpit interface, which now indicates more detailed planet information including weather and environmental hazards
    ***Outpost***
    - The universe now has a civilized hub containing shops, quests, and other services. This is where players will find quests, missions, and ship upgrades which allow them to advance through the game
    - Includes a Sign Store based on the popular custom signs mod, where players can design and print their own signage for use in game
    ***Missions***
    - At key points in the progression, players will unlock special Missions
    - Missions take place in unique instanced dungeons containing special monsters, bosses, and rewards not available anywhere else
    - Some missions can be quite difficult, so you’ll want to prepare carefully - or bring friends!
    ***Novakids***
    - New playable race!
    - Unique progression of craftable guns
    - Unique progression of armor sets
    - Unique progression of ship upgrades
    ***Tech***
    - Techs are now split into head, body, legs and suit slots, so you can equip up to four at once!
    - Head techs provide various activated effects triggered using the tech hotkeys
    - Body techs provide lateral movement abilities triggered by double tapping direction keys
    - Leg techs provide vertical movement abilities triggered with the jump key
    - Suit techs provide passive protection from specific environmental hazards
    - New tech unlocking system makes a variety of techs visible each time the player upgrades their ship. The player can then use Blank Tech Cards to unlock and equip these techs
    - Many new techs
    ***Mining***
    - Matter Manipulator can now be upgraded over the course of the game to increase its mining power, area of effect, and allow it to collect liquids as well as blocks
    - Pickaxes and drills are more powerful, but have lowered durability and cannot be repaired, making them a consumable alternative to the Matter Manipulator
    - Smashable rocks found rarely underground contain richer deposits of certain ores
    ***Combat***
    - Energy regeneration has been changed. Rather than continuously regenerating energy at a slow rate, energy rapidly regenerates when not being used
    - Using energy that exceeds your maximum pool will disable energy usage for a few seconds until your energy has fully recharged
    - New weapon type staves!
    - Use a staff by holding the fire button to charge it, aiming, then releasing the button to unleash a powerful effect
    - Unlike guns, staves manifest their projectiles directly at your targeting cursor for precision combat
    - A variety of staves can be crafted at the new Manipulator Table
    - Beginning at Tier 5, armors are divided into three different progression paths with different stat balances
    - Separator armors have high armor and low energy for melee weapon users
    - Accelerator armors have a balance of armor and energy for ranged weapon users
    - Manipulator armors have low armor and high energy for staff users
    - Many new unique biome weapons
    - More bows (and crossbows) for higher level hunting
    - Many new thrown weapons of various tiers
    - Defense Turrets have been massively improved and can be equipped with a variety of weapons for different effects
    ***Monsters***
    - New monster type: large flying monsters
    - New monster type: large aquatic monsters
    - Many improvements to monster AI
    - Birds less of a menace
    ***Survival Mechanics***
    - Temperature has been replaced by a system of specific planetary hazards, which the player will need to unlock new technology to resist
    - Hunger has been removed for now, replaced by an expansion of the cooking system with a variety of buffs (see below)
    - New difficulty option to drop ores and other valuable materials on death
    ***Farming and Cooking***
    - New crops
    -  Hundreds of new cooking recipes
    - Cooked foods now provide a wide variety of buffs, with more elaborate recipes giving stronger effects
    ***Bug Catching***
    - Bugs unique to each planet type now spawn across the universe
    - Use the bug net to collect and display them!
    ***Wiring***
    - Most lights in game can now be wired
    - More interactable switches
    - More sensors, switches, and logic gates
    - Fixed lots of usability bugs with wiring
    ***Other Content***
    - Many new status effects
    - Many new costumes
    - Many new biome furniture/object sets
    - Many new block types
    - Many (over 150) new underground microdungeons
    - Many new toys and novelty items
    ***Performance Enhancements***
    - Tile rendering
    - Liquid processing
    - Many other optimizations
    ***Miscellaneous Improvements***
    - Specialty hotbar slots and keys for Matter Manipulator, Wire Tool and Paint Tool
    - New font
    - Keybinding GUI
    - Character deletion option
    ***Modding Features***
    - Items are now scriptable
    - Status effects are now scriptable
    - New Script Console functionality gives a client-side scripted canvas to build your own GUIs, games, or whatever you can imagine
    - Many new Lua API bindings
    ***Server Features***
    - Access to tile protection system, preventing modification of specific dungeon IDs
    - Ability to set spawn point for a world
    - Several other new admin commands
    - rcon support



  32. สมาชิกที่กล่าวขอบคุณ:


  33. #200
    Daft Punk
    วันที่สมัคร
    Feb 2012
    กระทู้
    1,642
    กล่าวขอบคุณ
    894
    ได้รับคำขอบคุณ: 1,116
    แพทใหม่นี่รู้สึกจะไม่มีจอบขุดหินขุดดินเลยครับ ขุดหาแร่ลำบากแน่ถ้าไม่มีเนี่ยหรือมันให้ไปคราฟสว่านเลย 555 เซงมาก
    ปล.รู้แล้วครับต้องคราฟถั่ง เหล็กถึงจะคราฟพวกจอบได้ฮ่าๆ หาตั้งนาน
    แก้ไขครั้งสุดท้ายโดย bighipyoza : 30th January 2015 เมื่อ 13:33


 

Tags for this Thread

กฎการส่งข้อความ

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back to top